Саяхан төрөлх сургууль болох МУИС, ЭЗС-ийн Маркетингийн төгсөх курсийн оюутнуудад брэндийн талаарх семинар явуулахаар боллоо.
Сүүлийн хэдэн жил сургууль дээрээ очоогүй байсан, мөн удахгүй мэргэжил нэгт маркетерууд болон зах зээлд гарах гэж буй оюутнуудтай санал бодлоо солилцон, уулзах боломж гарсан учир би энэхүү саналыг хүлээн аван "Зах зээл ба брэндийн мөн чанар" сэдвээр семинараа бэлдэн очсон юм. Семинар маань 1 цаг 30 үргэлжлэх байсан ч төрөл бүрийн сэдвээр ярилцсаар бараг 3 цаг болсон байсан. Ингээд тус семинарт танилцуулсан илтгэлийг хүргэж байна. Энэ бол миний харж буй өнцөг юм. Магадгүй зарим хүмүүс санал нийлэхгүй байж болно.
Ер нь бүтээгдэхүүн хөгжүүлнэ гэдэг ямар зах зээлд орж байгаа, өрсөлдөөний түвшин цаашдын хандлага зэргээс шууд хамааралтай. Брэндийг хэн нэгэн үйлдвэрлэгч, брэнд хөгжүүлэгч компани, реклам сурталчилгаа, эсвэл урлаг соёлын ододууд бий болгохгүй. Харин энгийн нэг хэрэглэгчийн урт хугацааны сонголтыг даах чадвар брэндийг бий болгодог.
Сүүлийн хэдэн жил сургууль дээрээ очоогүй байсан, мөн удахгүй мэргэжил нэгт маркетерууд болон зах зээлд гарах гэж буй оюутнуудтай санал бодлоо солилцон, уулзах боломж гарсан учир би энэхүү саналыг хүлээн аван "Зах зээл ба брэндийн мөн чанар" сэдвээр семинараа бэлдэн очсон юм. Семинар маань 1 цаг 30 үргэлжлэх байсан ч төрөл бүрийн сэдвээр ярилцсаар бараг 3 цаг болсон байсан. Ингээд тус семинарт танилцуулсан илтгэлийг хүргэж байна. Энэ бол миний харж буй өнцөг юм. Магадгүй зарим хүмүүс санал нийлэхгүй байж болно.
Ер нь бүтээгдэхүүн хөгжүүлнэ гэдэг ямар зах зээлд орж байгаа, өрсөлдөөний түвшин цаашдын хандлага зэргээс шууд хамааралтай. Брэндийг хэн нэгэн үйлдвэрлэгч, брэнд хөгжүүлэгч компани, реклам сурталчилгаа, эсвэл урлаг соёлын ододууд бий болгохгүй. Харин энгийн нэг хэрэглэгчийн урт хугацааны сонголтыг даах чадвар брэндийг бий болгодог.
0 comments:
Post a Comment